Senin, 14 Desember 2015

Kerinduan teramat dalam

walau kau jauh dari mata,dihati.. kau tetap aku rindu,memang, kadang-kadang aku terlupa untuk bertanya kabar kau sahabat,tapi setiap waktu ku, ku titipkan penjagaan..agar ALLAH memeliharamu selalu.bilamana aku sering bertanya,itu tanda aku ambil berat perihal kau,itu tanda aku sayangkan kau.maaf sahabat, aku tidak tahu cara menunjuk rasa,tapi dalam tiap waktu ku, aku selalu rindu kan kau.kerap aku pahatkan dalam hati agar sayang ku padamu tidak mudah rebah oleh waktu.aku rindu saat kita bersama..aku rindu gelak tawa zaman suci kita..aku rindu bergurau di bawah langit petang itu..aku rindu saat-saat indah itu sahabat.kalaulah kau mengerti bisik hati ini..kalau ada salah aku pada matamu,izinkan aku pinta maaf darimu,kalau ada kekurangan dariku,ku akui aku memang tidak sempurna.sahabat, bukan mudah untuk aku bila kau makin menjauh,bukan mudah untuk aku terus sepi dari cerita-cerita mu..salah aku di mana sampai kau pergi menjauh??silap aku yang bagaimana sampai kau benci pada aku??tunjuk cara untuk aku kembali melihat diri kau sahabat..jangan biar aku keliru, jangan biar aku buntu..walau apa yang terjadi..aku sayangkan kau sahabat..mohon ampun salah aku padamu..moga kau selalu ALLAH pelihara.*i miss u so much..miss u.*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar